Providing socio-pedagogical support for the development of the personality integrity of a talented teenager

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31489/2024ped4/7-22

Keywords:

Мақалада жасөспірімдердің дарындылығын дамытудың әлеуметтік-педагогикалық шараларының тиімділігін бағалау үшін эксперименттік зерттеудің нәтижелері қарастырылған, сонымен қатар дарынды жасөспірімдердің қабілеттерін диагностикалау нәтижелерінің сипаттамасы берілген. Дарынды жасөспірімдермен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мәні дарынды жасөспірімнің жеке тұлғасын дамытуды қамтамасыз ету үшін жеткілікті жұмыс тәсілдері, нысандары мен әдістері кешенін пайдалана отырып әзірленген әлеуметтік-педагогикалық шаралар кешенін тексерумен ашылады. Алынған нәтижелер дарынды балалармен жұмыс жасауда қандай әдістер мен тәсілдер тиімді екенін түсіну үшін пайдалы болуы мүмкін. Мақалада дарынды оқушының тұлғалық дамуын бағалау нәтижелері бойынша қорытындылар берілген. Әлеуметтік педагогтардың осы санаттағы оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету бойынша жоспарларын қаншалықты сәтті жүзеге асырып жатқаны бағаланады. Қалыптастырушы экспериментті жүргізгеннен кейін үлгерімі әртүрлі шығармашылық іс-әрекеттерге белсенді қатысумен байланысты оқушылар санының артқаны байқалды, бұл осы тәсілдің тиімділігі туралы алғашқы болжамдарды растайды. Эксперименттік жұмыстардың нәтижелерін бағалау кезінде дарынды жасөспірімдер тұлғасының жан-жақты дамуын көрсететін критерийлер мен көрсеткіштер пайдаланылды.

Abstract

The results of the study on the evaluation of the effectiveness of socio-pedagogical measures on the development of gifted adolescents were presented, the results of diagnostics of gifted adolescents were described. The meaning of socio-pedagogical work with the gifted is revealed by considering a set of socio-pedagogical measures. The authors analyzed the effectiveness of the methods and approaches used within the framework of the socio-pedagogical support programme. The conclusions of the assessment of the

development of the gifted student’s personality were presented. It assesses how successful social educators are in implementing their plans to provide socio-pedagogical support to adolescents. After the formative experiment, it was observed that the number of adolescents with learning achievements associated with active participation in various creative activities increased. In assessing the results, criteria and indicators were used, showing the holistic development of the personality of talented adolescents. As a result of the implementation of the program of social and pedagogical support for work with gifted children, a comprehensive methodology for studying this development was presented in the course of the study. Recommendations for teachers and parents have been developed. 

Downloads

Published

2024-12-30

Issue

Section

Theory and Practice of Education